31 Ogo 2011

aidilfitri 2011

assalamualaikum semua, selamat hari raya maaf zahir batin kepada korang2 semua yang pernah tersinggah secara tidak sengaja ke dalam blog yang tak seberapa ini. walaupun isinya tidak banyak menceriakan hidup korang semua yang membaca blog ini, tetapi apakan daya untuk aku buat. cuma aku harap korang semua tak menunding jari kenapa blog aku sebegini rupa kerana apa sebabnya adalah cinta semata-mata. blog yang aku tubuhkan ini adalah sebagai diari kehidupan aku, kalau dulu aku rajin menulis di dalam buku/diari, tapi sekarang sudah ade kemajuan untuk menulis, mengapa kita tak gunakan sahaja? betul tak?

okey, di sempena hari dengan bulan yang baik ni, aku harap2 sangat dekat korang yang mana balik kampung take care, macam mana kita bertolak dari rumah, macam itulah kita kembali ke rumah tercinta. bukan ape sekarang ni bilangan penduduk Malaysia sudah semakin meningkat dan bilangan kenderaan pun semestinya meningkat. tetapi tak apa lah, asalkan kita beringat-ingat dengan berwaspada di atas jalan raya tu pun sudah mencukupi.

raya kedua aku pula aku akan singgah di teratak neklang di port dickson, negero sembilan. sememangnya itu lah aktiviti aku pada raya tiap-tiap tahun, raya ketiga pula aku akan ke penang, dan pada hari sabtu pula aku akan bertolak dari penang ke kuala lumpur, hopefully kl tak jem la...;D

ikhlas dari Arisa Harisa
maaf zahir & batin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan