6 Mac 2010

penatnya

hye kawan kawan. sori la semuanya atas sebab2 saya dah lama tak berbelog. kerana apa? sebabnya adalah saya sibuk bekerja and balik kerja saja terus tidur sampai tengah hari. hmmmm, memang mengantuk ok and PENAT. balik kerja je dah pukul 2 pagi. pagi esoknya pula kena bangun pagi solat semua and hantar adik2 pergi sekolah. hmmmmm, PENAT. hari2 jalan kehidupan saya begini sampai hari ini sewaku saya menulis catatan ini.

hari ini juga saya luangkan masa and tak tidur2 sampai sekarang ialah dengan membodek blog saya bagi secomel yang mungkin dan buang mana2 yang tak perlu dan mencacatkan blog saya. saya ada tengok mana2 blog yang simple, tapi saya nak sesimple yang mungkin. kalau serabut blog saya ni, alamatnya kepala saya pun berserabut la agaknya. and saya nak berterima kasih kepada Hanis Zalikha sebab dia sudi buat entry pasal nak buat macam mana picture blog dia *lukis2 guna Paint tu. berguna jugak.


okey, setakat ini saja. sebab saya dah mula sengal2 badan. nak tidur. bye semua. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan